sjukt taggad!

Postat: 2011-03-16 - Kl: 23:04:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det är snart Torsdag och jag är något sjukt taggad inför helgen. Väldigt orättvist att det ska vara så. Men det är sjukt kul att festa och träffa alla vänner måste jag faktiskt erkänna. Redan måndag måste jag erkänna att jag känner mig taggad på ibland. Vet inte varför det är så. kan vara för att man sitter med taggande musik i öronen påväg till skolan ellernågot, jag vet inte. men något är det som är så himla kul!

& jag vill bara säga att jag trivs något så sjukt bra på min nya skola. Tyckte det var något viktigt att tilllägga :)


Postat av: Anonym

varför bytte du skola, vilken gick du på innan och vart går du nu? :)

2011-03-17 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: