saker ni inte vet om mig..NU VET NI!

Postat: 2011-03-11 - Kl: 23:25:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera

HEHEHEH, här kommer saker ni inte vet om mig, fast ni kanske vet de, jag vet inte, men det är rätt nice ändå. så kan ni anteckan i era luddiga små anteckningblock jag har delat ut.....

1. jag är besatt av dillchips
2. aldrig haft hål i tänderna
3. hade tandställning i 2 år
4.jag är en jävel på att hålla pokerface
5. jag hade barnastma när jag var mindre
6. äger inga halsmandlar
7. ett jävla humör när jag är hemma
8. aldrig haft munsår
9.sjunger riktigt högt när jag är ensam hemma och lägger in mina katters namn mitt i låtarna!
HAHAHA. jävligt random nu när jag tänker efter....
10. jag har spelat blockflöjt!
11.jag kan dö av skratt för småsaker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: