ni är för söta!

Postat: 2011-03-28 - Kl: 00:29:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vad söta ni är istället som följer min blogg även om jag inte uppdaterat på senaste. Det bevisar att ni antingen tycker jag är en jubel idiot och därför vill ni följa mig, eller så är jag sjukt bäst! det har hänt så sjukt mkt grejer nu, så jag får väl ta något inlägg och lägga in bilder på det jag har bilder på och berätta lite. För nu när jag inte bloggat så har det varit rätt så tråkigt och jag hoppas naturligtvis ni känner samma sak! så jag tar och sätter igång igen, nu jävlar ska det bloggas!

Detta va förra söndagen, jag gjorde såkallad chokladmask i huvudet som skulle rensa porer bland annat. Det hjälpte faktiskt väldigt mycket!



Lite fler galna händelser som fångats på bild är
Första glassen utomhus i det fina vädret, aldrig aldrig aldrig fel!


Max hamburgar resturang har gått o blivit mitt andra hem och där fick lina o jag fint besök av Matthis
det såg himla kul ut när jackan hängde så, va tvungen att ha bild!



nu är jag trött på att lägga upp händelser, så går rakt på helgen där de är massa fula bilder
(krök hos jakob)









Roberts Lokalfest




bussen mot HIF-Bois




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: