Mina morgonsysslor

Postat: 2011-03-29 - Kl: 20:04:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera



haha, tänkte berätta lite ointressant om mina morgonsysslor, vad de nu skulle göra för påverkan på er, men whatever. Lika bra att skriva det så att bloggen hålls igång.

Jag börjar alltid med att snooza (stava!?) klockan 10-20 min innan jag i sengångar takt kan ta mig till badrummet. Där går jag in i duschen och halvsover på toaletten medans vattnet blir varmt. Sedan blir jag mycket mycket ren.

Jag går ut och duschen och sätter upp håret i en fet totte. Sedan börjar jag sminka mig, därefter fönar jag håret och plattar det och fixar det hur jag känner för att ha det just den dagen.

Sedan blir det klädval som kan ta hur lång tid som helst egentligen, men för det mesta blir det stressigt med tiden och man kanske inte är så jätte noggrann ändå,. därefter..ifall jag då hinner käkar jag en macka eller dricker juice. Sedan är det dags för att mata katterna och borsta tänderna. Sedan är jag klar för discotek!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: