Skolavslutning 2011

Postat: 2011-06-09 - Kl: 14:03:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera



jahapp. idag slutade man andra ring..känns konstigt att det gått så fort! och det får INTE gå så fort, jag vill inte sluta gymnasiet, jag har så fruktansvärt jävla roligt i skolan..& nästa år är det studenten, lagom sjukt! självklart är jag jätte glad att det är sommarlov men sen har jag en liten känsla i magen som tkr det är tråkigt! Nu blir det till att jobba rumpan av sig och sen tagga 3an. Får väl ta allt som det kommer helt enkelt!

JAG VANN EN BIOBILJETT IDAG! likaså gjorde lina, vi hade nämligen en sån sexkunskaps dag med kärlek & sånt i tisdes. Där skulle man designa en kärleksaffisch och vi råkade vara bäst och vann! *happy face!*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: