sjukaste!..

Postat: 2011-06-12 - Kl: 23:21:39 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag hatar detta, att jag ska behöva ge er en förklaring varje gång, men detta är det sjukaste...jag satt i solen idag o bara..."wtf, jag har ju en blogg" ..HALLÅÅÅÅ WAKE UP CALL!!!!, jag glömde helt enkelt att jag hade en blogg, därför jag inte har bloggalicerat er! men iaf, det har varit studenthelg och puben har varit mitt andra hem..(fuck, det låter som att jag är den mest meningslösa person med alkoholproblem) , men det ska ni inte tro att jag är, det är bara himla roligt nu när man äntligen får lov att gå ut!

I Torsdes: jag hade skolavslutning, tja...det vet ni ju redan om, men om vi hoppar över allt det dära trista och går direkt till kvällen, som spenderades i landskorna först och främst med alla gamla sommarpolare därifrån, och det var hur kul som helst! sen hämtade Mathias mig och lina och körde oss tillbaka till hbg, där blev det en uterunda.

Fredes : mina kusiner tog studenten, så man var vid klippansgymnasieskola och kollade på när min ena kusselust komn utspringandes, sedan blev det studentfest och en massa skratt! efter allt det puttinuttiga blev det stan igen för ännu en uterunda! galet kul var det!

lör : Cj var hemma hos mig hela dagen och vi lökade som bara den tillsammans med film och mys!


här kommer alla bilder från helgen!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: