oplanerat!

Postat: 2011-06-05 - Kl: 20:49:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hoppsan, vädret blev plötsligt underbart fint och jag försvann från bloggen och fick en liten oplanerad paus...sorry eller vad man ska säga, men ni själva sitter nog inte inne på min blogg när vädret är som det har varit nu det senaste dagarna,..det kan ni ju bara inte påstå att ni gör! så ja, ni har inte missat något i mitt liv direkt, massa utgång har det blivit och bilderna har jag på mobilen, så jag slänger in alla bilder och berättar om allt senare. Jag har bara sjukt mkt att göra o det är BIG BROTHER FINAL IKVÄLL!!!!!! wooooho.

jag har längtat! men har en del plugg att utföra, sen snackar vi bloggning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: