jag vill tattuera mig!

Postat: 2011-06-14 - Kl: 21:01:51 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jag vill jätte gärna tattuera mig! jag och lina hade tänkt göra de sista dagarna på Aiya Napa i sommar, men vi vet inte vad ännu men vi hade tänkt oss någon bra text och ha det på ryggen någonstans. Den ska inte va för stor förstås, utan alldeles alldeles lagom och jätte snygg!, det är trots allt vår första resa utan våra föräldrar (om man inte räknar med min språkresa) och det tkr vi ska bli ett minne för livet!

& jag tog bara en randombild från google för att visa er, så jag känner inte tjejen som är med på bilden och vi ska definitivt inte ha den texten.


Postat av: Skog

Bara att kötta dit den!!

2011-06-14 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: