IDAG VAAA!

Postat: 2011-06-08 - Kl: 22:14:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Idag var det idrottsdag på skolan, jag ska ärligt säga att jag tänkte skita i det. Men det blev fan as roligt! spelade fotboll och var endast med för att förstöra för det är det jag är bäst på om något! men iaf, efter alla fotbolls festligheter så hade jag lovat min favvis Zlatan om att ge honom massage, och ni vet ju hur Zlatan är om ni sett filmen med vattenballongen? ;) iaf...när han skulle iväg o hämta något, så hämtade han en två liters vattenflaska och häller den över mig!!!!! den satans busungen! men jag gav igen efter massa vattenkrig och tillsist blev han också blöt som en liten tvättsvamp!

Efter vattenkriget stack jag och alla killar från min klass (nästan) plus några andra killar o lina till Råå strand och badade jätte länge :D , himla mysigt och kul faktiskt! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: