hej!

Postat: 2011-06-25 - Kl: 23:05:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera
hej! kommer ni ihåg mig? den klantigaste och flummigaste tjejen i världen? tjaa. jag har inte bloggat, inte alls..jag orkar inte ens skriva varför. Det är så jävla löjligt när jag tänker efter, så jävla löjligt! men vah skaa man gooora!? not good not good, sommaren är iaf i full gång och allt händer och inget händer.

jag har hunnit med sjukt mkt bara på såhär kort tid, gått från brilliant humör till skit humör. Men nu är det iaf helt okej, och ja, jag är hemma ikväll, är så äckligt trött efter denna galna midsommar! bilder kommer imorgon eller övermorgon någon gång, men jag har lite smakprov, men dock är det från mobilkameran o det är nt världens bästa kvalle.

jag har även haft pojkvän, tro det eller ej, men jag är inte så duktig på att behålla de, men ja..är lite nere på grund av det också, tänkte att de kunde vara bra att veta. och jag vet om att jag bara babblar på om massa saker nu utan att förklara mig - men jag hade pojkvän och det var underbart! synd att man inte lyckades denna gånger heller. Jag gillade honom faktiskt :) stämde in till 100% till min beskrivning om hur min drömkille skulle se ut, kanske därför det inte funkade...asså, att han var för perfekt för mig. Den frågan förblir obesvarad.

sen har man ju slagit handen också. lagom gott såhär till sommaren, och jag kan ju säga att det inte är det lättaste att sommarjobba med en hand. ÅÅÅH! att jag ska ha sån jävla otur. för kolla, det känns som att jag hade allt igår...sen knäppte någon med fingrarna och gjorde så att allt blev skit. Gud är en avis liten jävel!

nä men okej, nu får det va slut på mitt lilla emo-inlägg. nu ska jag kolla om det finns en bra film att ladda ner..






Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 08:59:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: