BRB

Postat: 2011-06-02 - Kl: 11:18:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Tänkte dra ut och handla glass med min älskade Ellinor! kommer tillbaka sen...om jag hinner tillbaka vill säga, ska hinna till mormor och käka också, men det är inte förren vid 2, men i värsta fall bloggar jag efter hela alltet!


Postat av: Anonym

alltså jag ville bara säga att jag älskar din blogg!

du verkar vara en så sjukt rolig och härlig tjej.

sen är även dina videobloggar de bästa jag sett i hela mitt liv.för övrigt älskar jag skåningar (dialekten) vilket gör att videosarna blir ännu bättre!nu tycker la kanske du att jag är galen eller nåt för vi inte ens vet vilka vi är,men ja,tvungde bara säga detta..

2011-06-03 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: