vilken kväll!

Postat: 2010-09-18 - Kl: 18:30:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera




Alla undrar säkert vad de egentligen var som hände igår. och om det är mig ni frågar så minns jag ingenting typ. Allting började bra, jag hade roligt och alla andra hade roligt. Det blev en suverän kväll enda fram till att allting failade. Jag kom in retro och hade super roligt, dansade och träffade massa av mina vänner, och jag hade koll på läget. Efter ungefär en halvtimme inne på retro så skulle vi köpa shottar, men det funkade inte för att vi var för små. Så vi bestämde att vi skulle försöka ta oss in på 18års puben på där nere på retro istället. och det lyckades vi med, där efter fick jag då en shott där inne, och sedan är allt bara svart.

Så frågan är hur jag kan gå från lite onykter, till en total blackout!? Lina och company hittade inte mig någonstans, och jag har fått berättat för mig att jag kom ut från en gränd helt jävla förbannad och började gå mot fel håll. Sen hade vi kommit fram till båten och jag hade lagt mig i min kompis knä och börjat spy eller något, vet inte. Sedan blev jag okontaktbar och medvetslös, så det slutade med att ambulansen kom och jag och Lina fick åka till akutmottagningen i Danmark. Där fick jag dropp och syrgas m.m och de tog blodprov. Jag hade jätte lågt blodtryck och fick en sådan klämma som håller koll på hjärtslagen..

Jag och Lina tillbringade natten i ett observationsrum på en akutmottagning i Helsingör för att jag blivit drogad! Så jag säger inte mer än att jag inte ska festa på väldigt länge, även om det är fruktansvärt kul!

Men nu kan jag stryka:
testa droger,åka ambulans och sova på en danskakutmottagning
från min "ATT GÖRA LISTA"..

och jag orkar verkligen inte med människor som är så respektlösa att dom medans man är medvetslös kan stå och säga såna saker som "druckit två cider eller?" .."fjortisfylla".."fyllehetta" ..."ägd" m.m. Det känns liksom väldigt onödigt om man inte har någon som helst aning om vad det egentligen är som har hänt. Jag börjar fan undra vart världen är påväg...och jag orkar inte försöka övertala en massa folk om att de ska tro på mig, för antaligen är det så att alla tar förgivet att jag drack för mycket, men jag vet hur mycket jag drack och ni får tro precis vad ni vill.



Postat av: julia'

läskigt att inte veta vad man gör typ (:

2010-09-18 @ 18:57:54
Postat av: ♦ ebba.

ojoj, fy fan för vilka människor som finns! hoppas allt är bra nu, tycker det är så jävla sorgligt att det faktiskt kan hända sånt här. :( <3

2010-09-18 @ 20:02:34
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Jenny

samma har hänt för mig, fast jag ramlade bara ihop sen kommer inte jag ihåg något. vaknade upp på sjukhuset och fick höra allt dagen efter. människor som inte bryr sig har aldrig varit i en sådan situation själva så dom vet inte vad som kan hända. hoppas du kryar på dig iaf och det stödet du behöver för att återhämta dig efter händelsen.

2010-09-19 @ 00:39:59
Postat av: nadja jaber

<3 !!!!!!!!!!!!!

2010-09-19 @ 01:53:29
Postat av: cassandra

låter väldigt trovärdigt enligt mig, hört att samma sak hänt en hel del andra. hoppas du mår bättre nu iallafall :)

2010-09-19 @ 13:08:16
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/
Postat av: Simon ohlander

Men kul hade vi ;DD

2010-09-19 @ 14:29:03
Postat av: Anonym

vad sa dina föräldrar?

2010-09-19 @ 17:48:14
Postat av: marcus

nästan så att du förtjänade det faktiskt om du nu vart så korkad..

2010-09-21 @ 20:27:49
Postat av: mat

sa de inte vad du fick då? Roppar eller GHB?

2011-01-10 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: