Sept. 13, 2010

Postat: 2010-09-14 - Kl: 01:11:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Måste säga att jag fick ett litet lyckorus för ett par timmar sedan, jag täntke på allt jag ärligt talat har. Det finns många som skulle kunna döda för att få de livet jag har. & jag fattar inte hur jag kan vara så bortskämd att jag ibland tvivlar på allting, jag har verkligen ett skit bra liv, och jag älskar det! jag har världens mest underbaraste vänner man kan tänka sig.

ikväll blev det Bio med ch och pontus, vi kollade toy story 3 i 3D, den var inte så bra som vi trodde, väldigt seg måste jag säga. Efter bion blev det fika på Mezo!

Tack för en mysig kväll pojkar, ni är bäst!<3




Postat av: Hei-na

fin blogg

2010-09-14 @ 08:14:25
URL: http://heddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: