tråkig dag

Postat: 2010-09-02 - Kl: 15:24:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Detta är en tråkig dag, för idag händer det nästan bara tråkiga saker. Min dag började ju lite sisådär, jag försov mig vilket ändå var lite tur eftersom jag knappt fått någon sömn alls i natt för min hosta, efter att pappa väckt mig hade jag knappt en halvtimme på mig att duscha och klä på mig och springa till bussen. Det var precis att jag hann, och när jag kommer fram har jag kommunikations pssykologi. Det ssuger! jag fick veta att vi hade en deadline imorgon klockan 23.59. & det suger ju ännu hårdare. Men som tur är räddade Josse mig, Thanks god for that!

Jag slutade klockan 11 och begav mig hemåt. och nu om ett par timmar är det dags att dra sig iväg igen, för då ska jag jobba på det där jävla pensionärs bingot! så tråkigt som jag vet inte var jag ska ta vägen. Det enda som är bra med det är att jag får pengar och godis. annars är det som att lägga sig under någons sko och vänta på att man ska bli ihjältrampad.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: