Svar!

Postat: 2010-09-19 - Kl: 19:09:34 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera


Vilka bloggar följer du?

inga just nu, tittar in på Kissies och min kompis Ellinor då och då!

Varför började du Blogga?

har ingen aning! jag tkr att det är skit tråkigt! hahaha..

kan inte du berätta om slagsmålet i skolan?

jag tror inte personerna som var involverade vill att jag ska göra det!

Hur många besökare har du perdag?
det är olika faktiskt, förut hade jag ju 500 unika, men eftersom jag tröttnat något så fruktansvärt på att blogga så har jag bara 200 st idag.

hur mkt tjänar du på bloggen?

Denna månaden får jag ut 500 kr.

spelar du några datorspel?

ah, spelar aoe och ska börja med cod så fort jag får pengar till det.

hur många dhn har du varit på?

3 st, i vinter blir det mitt fjärde.

Solar du solarium eller ska du börja nu i vinter?
jag solar inte under sommaren, men på vintern gör jag!
vem vill vara blek och äcklig? inte jag iallafall...

Plattar du ditt hår varje dag?
japp, annars ser jag ut som en pudel!

Är det fel att vara oskuld när man är femton?
nej, det tycker jag absolut inte! man ska vänta så länge som möjligt.

stämmer de att du och lina hunefalk är kusiner, eller är det bara som ni säger?
Lina är min kusin ;)..hehe

vad tycker du om svartsjuka? och hur får man bort det om man är det?
personligen så bryr jag mig inte så mycket om svartsjuka för det är något alla människor är någon gång, vissa mer eller mindre, det är väl ingenting man kan göra sig av med, man får helt enkelt lära sig att hantera det och skita i vissa saker som kanske inte är fullt så allvarliga/viktiga som man tror. Visst kan det vara jobbigt men folk som är överdrivna med sin svartsjuka, men man får typ skita i dom eller något!

när hadedu sex senast?
derru ;)

vad gör du?

just nu ligger jag i sängen och känner mig jätte sliten och trött!

vad tycker du om följande bloggare:
kissie:
hon är cool, fast lite överdriven imellanåt.
paow:
söt tjej, vet inte så mycket om henne
kenza:
ingen aning
hugorosas:
han är skitsnygg!
gaybloggen:
skitlöjlig!
dessie:
inga kommentarer faktiskt
foki:
har inte läst hennes blogg

Postat av: frida

hur tjänar du pengar på din blogg? :)

2010-09-20 @ 21:25:24
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: