skånetrafiken suger!

Postat: 2010-09-06 - Kl: 16:51:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera



okej, jag tänkte skriva detta snabbt nu innan jag förtränger det!

jo, det var som så när jag slutat skolan idag att jag fick världens otur. Redan när jag satte mig på tåget hem från ängelholm så kände jag att det skulle bli en jävligt lång resa hemåt. & jag lovar, jag har aldrig i hela mitt liv kommit hem så segt efter skolan. Tåget jag skulle ta hem stannade i mörarp i typ 15-20 minuter pga strömavbrott- Jag menar HALLÅJA! det är 2010, sånt ska inte få inträffa! men i alla fall, så fick vi inte ta vår 14.40 buss från ängelholm hem utan vi var tvungna att byta i helsingborg vilket är lite segt. Så då fick jag ju ta de där satans 36 tåget i stan och det var då det tåg som klabbade. Jävla skit säger jag, men inte nog med det. utan sen när jag äntligen kommit hem efter denna OTROLIGT varma och äckliga resa med massa hostiga och snuviga tanter och gubbar så börjar jag promenixa hemåt, ni tror inte jag får stanna och vänta för att bommarna ska gå ner och där får jag stå i sisådär 5 minuter för det var ju inte de lilla tåget direkt!

Sååå, nu är jag hemma efter en äckligt jobbig resa,
jag slutade 14.45 och kom hem 16.46!
Tack skånetrafiken, you're the best!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: