Nerbäddad

Postat: 2010-09-01 - Kl: 14:52:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter hemma idag med för att jag hade världens hemskaste natt. Jag hostade konstant och hela min kropp gjorde ont. Jag tror jag åkt på en rejäl förkyldning. Men just för tillfället känns det bättre, jag var ute och tog en runda för att jag var tvungen att ladda på min mobil. Vädret är ju jätte fint ute! det är varmt och solen skiner, och jag är sjuk...det måste vara något lurt på gång helt seriöst! Imorgon ska jag fan dra min kropp till skolan, annars lär jag ju missa mycket. Vi började nämligen följa schemat idag, det suger! men skönt att komma in i det vanliga livet igen. Jag låg nyss och mös nerbäddad i soffan med en kebabtallrik och med Jimsvärld på tv. Ibland kan det vara mysigt att vara sjuk, men absolut inte när det börjar närma sig helg!




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: