kill me please!?

Postat: 2010-09-01 - Kl: 18:53:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag måste vara mer än sjuk. helt seriöst! jag har kollat på över 15 sex and the city avsnitt nu. someone kille me!? jag kan inte slita mig, fast jag har ingen som helst anledning till att ens försöka. Det finns inget annat att göra. Pappa och Annette är och storhandlar och jag...jag är sjuk! Får hoppas på att de tar hem mcdonalds mat till mig. Det har gått några timmar sen jag åt sist. Och kom ihåg det jag sa, att när man är sjuk får man feta i sig hur mycket man vill. Så kom nu inte och påstå att jag äter för mycket skräpmat. för det vet jag faktiskt redan om! men de löser sig till hösten, jag ska börja gymma! fantastiskt ellerhur? Fett awesome!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: