I'm back on track!

Postat: 2010-09-30 - Kl: 21:35:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Hej bloggen!

saknat er så att jag fått ont i tårna :( jag har bestämt mig för att börja blogga igen men inte till någon speciell anledning, mer att folk velat att jag ska sätta igång som vanligt igen med mina galna små hyss eller vad man ska kalla det.

Idag har jag gjort tråkiga saker, jag har varit i skolan, sovit och jobbar och just nu håller jag på att plugga till världens mest meningslösa och äckliga matteprov som jag har imorgon. Det kommer gå åt helvete precis som vanligt, jag och matte hör inte direkt ihop. jag är alltså ingen mattematiktjej, men de gör ingenting, för matte är inte kul och de kommer inte bli kul hur jag än gör. Men nog om det. Jag börjar blogga igen nu om både intressanta och ointressanta saker, så håll i hatten för nu är min blogg on fire! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: