hemresa imon!

Postat: 2010-09-12 - Kl: 02:13:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ikväll blev det fotboll. vi kollade Zlatans första match med milan, och som han failade på straffen hahaha. stolpe! han suger verkligen mer och mer den där zlatan. Men rätt synd om honom ändå. ikväll blev det inte bara fotboll, utan fick träffa älskade Rasmus som jag inte träffat på över ett år. Han var på samma maltaresa som mig. och jag måste verkligen säga att det var himla roligt att träffa honom igen. Han är så gullig så!

Nu är jag fete trött, även om jag egentligen inte gjort någonting idag, Imorgon ska vi hem igen, så det väntar en resa hem till skånelän imorgon, men innan det mcdonalds och sömn!

Rasmus och jag på skumparty't i malta, fan vad jag saknar det!


Postat av: Anonym

var du på språkresa på malta? kan du berätta lite hur det är och så? :)

2010-09-12 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: