HAHA VA?

Postat: 2010-09-01 - Kl: 15:19:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ja gott folk, jag är inne på bdb! det suger men vad ska jag göra? Jag spammar och gör reklam för min blogg och mina videos och så plötsligt får jag världens sjukaste PM av en 97a...jag menar!? var är världen på väg? är han inte så pass liten att han bara sett sin mamma naken? vilket litet äckel.



"du är riktigt snygg om jag skall vara ärlig :)) men är dina bröst silikon eller normala? Jag gillar mjuka :)<3jag ville bara söga att jag skulle vilja bli ihop med dig nu för du e så jävla sexig :)<3"


fimpa skitsnacket gubben, du är fortfarnade så pass liten så att du måste använda cykelhjälm , men de lär ju behövas om du säger sånt här till folk. Då lär dom ju vilja banka dig i skallen några gånger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: