Göteborg på fredag!

Postat: 2010-09-07 - Kl: 22:02:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Känner att jag är en loser på att uppdatera, men det händer inget i mitt liv just nu. Jag äter sover och går i skolan, how funny is that!? ni får säga till mig om vad ni vill höra om ni då inte vill höra om mina dödstråkiga dagar på john bauer. Men en rolig sak kan jag meddela och det är att jag och Lina är uppsatta på lägenhet i Göteborg nu, så vi står i kö. Känns bra på något konstigt sätt, jag längtar sönder mig till man får flytta! för det kommer bli så otroligt skönt att komma ifrån äckel skåne..jag vill ut på äventyr!

Men inte nog med det, jag och lina bokade vår lilla trip till Göteborg igår också, så vi åker klockan 11.50 på Fredag från Knutpunkten, så om ni vill stå med vita servetter och vinka av oss, så gör det!. Spännande ska det bli i alla fall! vi ska bo hemma hos david med Han och Jonte. Får se vad vi hittar på för något skojigt, har ju med min dator dit så jag kommer informera er om vad som händer under dagarna.

Tråkigt nog åker jag hem på Söndag klockan 2. Men det är fett värt det, för jag älskar Göteborg! Det är en så himla skön stad, And i really mean that!

Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

HÄLSA PÅ MIG NÄR DU ÄR I GÖTEBORG DÅÅÅÅÅÅ! :D

2010-09-08 @ 13:45:35
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: eeelajn

Jag har frågestund :)

2010-09-08 @ 20:06:04
URL: http://elinsbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: