dk igår!

Postat: 2010-09-04 - Kl: 17:02:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sorry för seg update men jag är trött sen gårdagen då jag var på puben i danmark. Måste säga att jag hade riktigt jävla kul efter några tequila/lakris shotts, 6 drinkar. träffade massvis med härligt folk, men kom dock inte in på retro, eller jag sket i det rättare sagt. Det kändes inte så där super duper kul! så jag stannade kvar på puben och gjorde av med alldeles för mkt pengar. Men det gjorde min kväll fantastikt rolig! får vi göra om!

Men min uppdatering blir inte bättre än så här idag, jag ska snart iväg igen. Ska på släktkalas och fira min kära kusin John.

Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Hoppas det hjälper lite iaf (a)

2010-09-05 @ 21:16:15
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: