cleaning up my room!

Postat: 2010-09-09 - Kl: 19:52:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej hej och återigen hej!
ledsen för min otroligt kassa uppdatering, men jag har ingen lust. Jag är inne i min "tråkperiod" där allting är tråkigt och där jag inte har lust till att göra något. Jag vet, de låter jätte deprimerande, men det är så det ser ut för min del och HEEEY! jag uppdaterar faktiskt nu som du ser, så alltså borde ni vara glada istället för sura. Men jag har rätt mycket att fixa till imorgon, måste städa rummet och packa, men packa är fan svårt, helt ärligt! det är ju inte så att jag har lätt att välja kläder på morgonen innan skolan, hur tror ni då det är när jag ska planera vad jag ska ha med mig för en hel helg? Man vet ju liksom inte vad man känner för att ha på sig ellerhur? men skitsamma nu, nu babblar jag på en hel del...vet inte om vad egentligen, det är nog mest för att jag vill uppdatera. och förresten, jag vet att jag inte spelat in det helgalna jag skulle göra förra veckan, men jag ska försöka fixa de så fort som möjligt. I have a life darling! ;)

Idag var det slagge i skolan, tyvärr kan jag inte informera om för mycket för då kommer jag säkert att få skit. hehe...igår va jag på samtal med rektorn med Ina & Lina tillsammans med två personer i vår klass som vi nt går ihop med., men det är skitsmma nu, jag får inte blogga om det!

Nu ska jag städa, vilket verkligen behövs, som ni kanske ser!





Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 22:05:08
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: