BLOGGENERGI MÖG!

Postat: 2010-09-05 - Kl: 23:03:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag sitter och gör....ingenting! och det är de som är så otroligt skönt, jag jobbar på att kunna sitta still och inte hoppa runt som en jävla gnu och sjunga. Det är faktiskt helt knas, att jag måste ha någonting att göra hela tiden. och nej, faen! det är inte bara knas det är helsjukt! jag har druckit för mkt läsk ikväll, och jag har överskotts energi. Dock har jag inte haft såkallad "bloggenergi" idag heller, för att jag har bara tänkt på mig själv o legat i sängen.

ikväll kom jag ut en stund iaf, jag var ute med Casper och blev fotograferad. Bilderna får ni se imorgon. för annars blir ni bara för bortskämda...MEN! nu är mamma arg, nu måste jag ner på mitt rum!

tjaaao!






Postat av: elin melander

haha, hetta din blogg är så härlig.

blir alltid glad av den, hahaha! :$

2010-09-05 @ 23:43:50
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: