ååhnej!

Postat: 2010-09-14 - Kl: 21:15:59 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jag kan inte tro det själv! fanfanfanfan, JAG HAR KOLLAT KLART PÅ ALLA SÄSONGER AV SEX AND THE CITY!!?!?! hur sjukt är inte det på en skala? vad ska jag nu göra när jag har brist på saker att göra? detta är något väldigt hemskt, jag kommer sakna det så himla mycket. Det gör ont att de är slut! hahaha.

jag minns när andra avenyn tog slut, jag visste knappt ut eller in då! det är inte rättvist,. Det ska fortsätta livet ut, eller aa, det tycker åtminstone jag! fan för slut, fanfanfanfan! Får väl börja kolla på how i meet you mother eller något. men frågan är bara...VARFÖR JAG? VARFÖR ÄR DE SLUT! hahah, sounds crazy...men ååh :''''''(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: