R.I.P

Postat: 2010-10-25 - Kl: 10:08:41 - Kategori: Henrietta - Kommentera



jag är på ett riktigt rethumör och skrattar som om jag är cp i skallen idag men det är mest för att komma på andra tankar... För är de något som tynger en, som att de är något som är fel. Jag vet inte riktigt hur jag ska sortera alla tankar justnu. Har många vänner som mist sin vän nu i helgen pga självmord, så de trappar ner på humöret lite...inte för att jag kände personerna, men att se och läsa att personer mår dåligt mår man själv dåligt av,

och något som också tynger mina tankar idag är att en vän till min familj gick bort i förrgår. Hon hade länge varit sjuk och hennes tid var helt enkelt inne. Tråkigt men sant :/

R.I.P till er alla, hoppas ni har det bra där ni är nu!




Postat av: luffi

Hejsan!



Bara lilla jag som kikar in och säger hej, allt bra!?



Kram Luffi

2010-10-25 @ 10:38:46
URL: http://www.luffi.se
Postat av: malin

fin blogg, kolla gärna in min med :)

just nu skriver jag om hur jag & min träffades,

ganska bra vändning i livet de, inget något jag ens drömt om :) första gången jag såg han blev jag livrädd ..

2010-10-25 @ 13:41:56
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: