vilken mardröm!

Postat: 2010-10-09 - Kl: 15:45:38 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag drömde världens mardröm i natt, jag vaknade upp cirka 3-4 gånger av att jag storbölade. och vad vill ni veta vad jag drömde? jo, jag drömde att någon skulle avliva min absolut bästa väl i hela världen, nämligen min Katt som jag haft sen mamma och pappa skiljde sig ungefär. Jag älskar honom så otroligt mycket att de lika bara hade kunnat vara min lillebror. haha!? att denna varelse betyder så mycket för mig är egentligen konstigt eftersom han är ett djur..

men iallafall så vaknade jag upp och grät, det kändes lite så där wierd imellan åt, men fan vad skönt det var varje gång man insåg att det var en dröm!

min lilla ängel på bilden! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: