vardagskväll..suger/suger inte?

Postat: 2010-10-25 - Kl: 21:26:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
en vanlig tråkig och regnig kväll i sverige som vanligt. Allt är tråkigt och jag har sovit sen jag koom hem från skolan ungefär och jag är fortfarande trött? jävla skit sverige. Jag vill bara här ifrån just nu, vill till varmen och sommaren. Skulle varit så skönt just nu! men whatever, ska inte klaga. jag har en julmust att klunka i mig och alla vet att jag älskar julmust väldigt väldigt mycket!

Tog denna bilden alldeles nyss, och som ni ser, mössan är på som vanligt. och bilden är svart vit för att de är en tråkig dag, men julmusten lyser upp livet! haha. fan va gay!


Postat av: CH

inte gay... sött :)

2010-10-25 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: