Tandläkaren...

Postat: 2010-10-06 - Kl: 08:53:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
på min enda dag i veckan då ja ghar sovmorgon så skulle jag till tandläkaren klockan halv 8. Jag kan ju inte påstå att jag jublar och gör vågen för det men det var väl inte så farligt ändå. Mamma hade bokat tid för att jag har inflamation i tandköttet och de blöder så fort jag öppnar flabben typ. Så nu var det tydligen dags att någon fick titta till det och det var som vi trodde, alltså en inflamation. Så nu har jag fått krämer och sånt som jag ska smörja in mitt stackars tandkött med och någon bedövning som gör så att jag pratar som en gummianka, men whatever...

Sitter i skolan, är typ själv? de andra har inte kommit ännu as usual, det är bara min buss som ska gå så förbannat tidigt. Men Lina lär väl vara här om sisådär 5-7 minuter..Bra är väl det annars lär jag ju gå i tusentals bitar innan jag ens hinner tänka...wierd att jag skrev det dära sista, jag bara skrev något precis som jag gör nu...borde kanske sluta? ah, haha. vi hörs sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: