SÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Postat: 2010-10-24 - Kl: 22:29:41 - Kategori: Henrietta - Kommentera



MIN DATOR ÄR KLAR!
wiiiihooo. snacka om att jag gör glädjedansen och hoppar upp och ner! som jag saknar det. inte nog med det, mamsi kom också hem idag med massa fina presenter. hon är bäst i hela världen. Kom precis hem från släktkalaset, måste bara få påpeka att jag duktigt nog inte var tråkig och osocial idag som jag brukar vara när jag är på släktkalas, jag var social i alla samtalsämnen! så jag antar att jag är vuxen nu....hehe..fast kanske inte! hahah men aa. de var god mat och små trevligt faktiskt.

Man märkte hur volymen började som lite småprat och avslutades med massa skratt osv. Det finns vissa likheter mellan oss ungdomar och vuxna när de dricker alkohol även om dom vägrar att erkänna det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: