pajjad!!!

Postat: 2010-10-06 - Kl: 21:14:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera


min dator är sönder, min älskade älskade dator! kan ni tänka er det!? fläkten är cp så den bara stänger av sig imellanåt, så jävla störigt! men som tur är har jag min äckliga skollaptop, den räddar mig faktiskt ibland fast att jag inte vågar erkänna det. Men nu har jag inget val, så jag sitter med skoldatorn..och de funkar ju!

Jag undrar varför folk blir alldeles till sig när dom ser folk som varit med på tv eller är med på tv. Jag orkar fan inte sånt, som när jag var på ullared och såg morgan från programmet på kanal 5 som handlar om ullared...det var fan folk som sprang efter honom och sånt, jag menar hallåja!? det är en vanlig människa, skitlöjligt att reagera som om de va de alldra coolaste som hänt i ens liv. och sen Hampus sikstrom, han är med i programmet "sveriges skönaste familjer" på kanal 5 och nu helt plötsligt vill ALLA lägga till honom på facebook ...hahah?!?! Ni tror säkert att jag är en av de som lagt till honom bara för det, men icke, jag snackade med honom innan det och det var inte jag som tog kontakt utan han kommenterade min bdb för några månader sedan. Snäll kille och jätte söt är han, så ta't lugnt tjejer, ni hörde ju själv vad han sa, ni är stalkers! hahaha :P

nvm, snart dags för kungar av työsand. Jag är fett sugen på att söka in, verkar fett!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: