hiss och diss

Postat: 2010-10-27 - Kl: 21:39:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag har kommit på att jag är väldigt svag för randiga tröjor. det är verkligen skit snyggt och inte bara för att jag har det utan det är bara så läckert! vet inte varför, men jag hissar det!

Sen hissar jag Iphone eftersom man kan ha precis ALLT på telefonen, riktigt hett! me like.





jag dissar growling musik, eftersom det är så störigt bara! jag kissar nästan i trosorna varje gång någon satans dåre sätter igång sån musik, de är förfärligt, jag vill bara kräkas på all growling musik i hela världen!

hål i leggings, VAD ÄR DETTA? jag har fått 78387487 st hål i mina favorit leggings? fyskäms H&M!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: