dööööö

Postat: 2010-10-10 - Kl: 17:59:18 - Kategori: Henrietta - Kommentera
kan inte direkt påstå att jag är taggad till att göra någonting idag. Jag blev uppdragen ur sängen för att gå på väla med min låtsas mamma, så varför inte? dock var jag väldigt otaggad och mådde inte precis bra. Jag har typ feber och mår lite sådär halvkasst. Men på väla köptes de ett par vantar och thaimat, thaimaten som jag trodde att jag var sugen på men som jag sedan slängde för att jag mådde piss! och nej, INGEN BAKFYLLA..hehe!?...kanske.. ääh!

men ja, jag ska äta pizza snart, sen ska jag hem till min mamma och krya ner i mitt duntäcke och dö där tills imorgonvitti. Det blir nog bäst, eller vad säger ni? det tror ja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: