Väla!

Postat: 2010-11-17 - Kl: 14:58:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ska till väla om ungefär 20 minuter och möta upp sebbe där. Den lilla jäkeln tror att jag ska välja en tröja till honom, men icke sa nicke! jag tror jag hoppar! haha, suger på sånt om jag ska va ärlig, så det får han sköta själv! jag höll inte det där med att försöka blogga, haha, jag kom på det idag när jag satt på bussen, att liksom...fyfan vad jag är tråkig! har inte bloggat ett piss! men nu gör jag det ......!? haha GAAAH, de hördes nått från andra rummet, hoppade fan 10 m upp i luften..nu ska jag itne skriva massa random saker för då lär ni skicka poliisen på mig, eller aa,. iaf sjukvården!!!

Väla nu iaf, hoppas sebbe står ut med mig!
Tog mig tiden till att fixa mig inför skolan idag, vilket jag inte brukar, så ssåhär såg jag ut idag minsann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: