Testat Burger King (nya)

Postat: 2010-11-27 - Kl: 21:11:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vi alla på Raden tog oss en liten promenix mot Burger King som nyligen blivit byggt här i Jönköping. Måste fan säga att jag frös händer och fötter av mig,...så de ligger nog där ute i snön nånstans och blir till fågelmat eller något. Vad vet jag? är bara en enkel liten tös här på dreamhack..hehe! men aa. det hände en liten insident när vi va på väg hem från BK.

vi hade nyss snackat om ifall vi skulle halka osv, så helt plötsligt så ser vi en blatte...förlåt för ordvalet, men aa. han ramlade iallafall och det såg himla kul ut, så jag la till VÄRLDENS garv så han stannade upp och började gå mot oss. Han frågade ungefär som turken i den filmen ni vet "vem var det som skratta", men istället sa han "Vem var det sonm garva?"..han såg väldigt sur ut, men jag berättade då för honom att det va jag.. och då sa han till vår förvåning "nej, det va han --->" så pekade han mot maxi,. men då fick jag rycka in igne och berätta att det va jag som skrattade. Då lugnade han ner sig och förklarade att han hade glatta tofflor på sig eller något. hhaha, och sen var det inte mer med det, men jag tror Maxi hade åkt på stryk om det nu inte vore som så att jag är starkast i hela världen.......längst är jag också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: