misslyckad fredag!

Postat: 2010-11-08 - Kl: 19:44:40 - Kategori: Henrietta - Kommentera

FIASKO FREDAG!?


okej, Fredag, vad gjorde jag då? jo, jag skulle städa mitt rum eftersom det var så himla äckligt. Så det gjorde jag, duktig som jag är! Efter det var de meningen att jag skulle ta mig mot väla för att handla ett par nya jeans, men jag orkade inte så det blev till att fixa sig och käka osv för att förberda sig för kvällens äventyr! det var nämligen så att jag och Lina skulle till danmark...&där är vi ju aldrig? hehe;PPp. MEN iallafall, vi åkte dit och satt på puben ett litet tag och efter puben skulle vi då dra oss mot retro.

Men som vanligt hade jag glömt mitt legg hemma, så jag fick försöka komma in på mitt CSN kort, och fråga mig inte hur jag lyckas, men jag kom in iallafall, och då visade det sig att JAG skulle betala för mitt och linas inträde. Vilket gick på jävligt mkt pengar, hahha, så där rök lite oplanerade pengar. och när vi kom in på Retro, så satt vi oss ner vid ett bord för att vänta in allt annat folk som stod och köade utanför, men där fick vi tydligen inte sitta för att där var bokat, så vi ställde oss upp o spanade efter en ny go plats att plantera våra rumpor på, och det blev ett bord drä våra andra vänner satt, vi slog oss ner där ett tag, sen kom samma man till oss igen och sa till oss att vi fick en chans till, för vi fick tydligen inte sitta vid de bordet heller. Men så fick vi då vår sista chans,...och eftersom vi var såpass trötta i benen och ville sitta ner, så frågade vi några folk som satt runt ett bord redan, alltså, de satt vid siitt bokade bord. Så frågade vi lite snällt ifall vi fick sitta där..och det fick vi!

Ni tror inte den jävla gubbjävlen kommer fram till mig och lina IGEN!? han pekat på oss två och vinkar med sitt lilla finger att vi ska komma med honom, vi fattar ingenting, så vi går efter...och då går vi nått jävla bakhåll likt en källare, och han stället sig framför oss o sa nått på engelska i stil med "kom med här" och vi försökte förklara oss men fick inte ens säga ett ord av denna man,...så sa han "ni får välja mellan att bli utkastade av mig eller av vakterna"..vi valde förstås denna unga killen..och jag kan ju säga att jag kokade inombords. JÄVLA FITT DANSK!

Sen ritade dom ett gigantiskt kryss på både min och Linas hand. ;s

sen så aa, så vi stod utanför retro, utan våra väskor med pengar i och fick inte tag på våra saker på säkert 30 min, för vi fick inte hämta uut dom..så där stod jag i linne i nästan minusgrader. Jag hatar retro!!!!

Sen till slut fick vi ut våra saker tack vare en snäll random tjej som hämtade ut det till oss, så vi vände på klacken och gick tillbaka till puben där vi hade varit från första början. Sen hände det något konstigt och så vips så var lina försvunnen med mina väskor och med min jaacka plus mina skor (jag hade extra skor med mig för jag nt pallar högklackat en hel kväll)...så jag prominixade utan skor,utan jacka,utan pengar och utan nyklar mot båtarna mot sverigee men som tur var fick jag min båtresa betalad och sen fann jag och lina varandra igen. Sen sov jag över hos Johannes med Vincent :) jävligt random kväll, men aa. sånt som händer!













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: