Lovdag:Torsdag

Postat: 2010-11-05 - Kl: 02:17:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Vaknade upp klockan 1 av något sms på mobilen, ville helst inte gå upp, men kollade klockan och jag var tvungen. Skulle nämligen till stan och käka något med Assarina eftersom vi inte träffats sen hon slutade i min klass. Så vi tog oss en runda in till stan och där mötte vi även upp Sebastian som hängde med oss och käkade. & se inte allt för överraskade ut när jag berättar att jag käkade kebab. Det gör jag ju aldrig..ellerhur? ;)

Men i alla fall, vi gick runt i säkert en halvtimme för att hitta ett bra ställe att käka på där Assarina fick ta in sin OTROLIGT söta hund! Det är nästan olagligt så söt hunden är, ...ska lägga in bild på den här faktiskt, så att ni också får se!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: