lovdag:tisdag

Postat: 2010-11-03 - Kl: 13:14:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera


okej, det blev håll igång igår med. Vi samlade ihop ett gäng för att spela lite laserdome och dricka lite. Det låter kanske väldigt konstigt, men man måste testa allt här i livet. Så vi började med att shotta på en kyrkogård, och ja, det är helt sjukt och jag säger här och nu att jag INTE gillade det, det var liksom inte jag. Men nu har man testat det med, efter det begav vi oss till Laserdome då vi hade tid 20.40. Vi spelade två rundor och förlorade båda! hahahaha, aa, vi sög faktiskt riktigt hårt! men det hade ju sina anledningar.. HOST! men whatever, jag och Jonathan blev lite uttråkade sådär på slutet på sista rundan för att det gick såpass kasst för oss båda två, så vi började skjuta på medspelarna. HAHAH, dog av skratt då en kille trodde det var något fel på sin pistol och slog den lite hårt i väggen! ...det var nära att jag kissade ner mig :$



Efter laserdome åkte vi 9 pers i en pytteliten bil mot Tofic som skulle ha krök, där umgicks vi och hade det trevligt och efter det sov nästan alla hemma hos Tofic, riktigt skön kväll!♥








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: