Lovdag : Onsdag

Postat: 2010-11-03 - Kl: 23:10:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Som ni alla vet började ju dagen med att vi åkte hem tidigt från Tofic. Så det behöver jag inte berätta igen, men när jag kom hem därifrån gick jag och la mig och sov till 12 halv 1 ungefär. Sedan fastnade jag framför datorn som jag alltid gör när jag vaknar. Där satt jag som ett tuggumi i 2-3 timmar sen var det dags att krypa in i duschen eftersom jag skulle på bio med Phille.

Vi såg filmen Due date, och jag måste faktiskt säga att jag garva till några gånger! en riktigt rolig film, så jag hoppas alla går och ser på denna film nu! haha, fett värt! det var meningen att bara jag och phille skulle gå och se den, men Hans vän Linus hängde också på. Så jag satt mellan två killar i en biosalong, inte illa ellerhur? ;)

Nu är jag lite lissen i ögat eftersom Phille åker till Sthlm imon och kommer hem på lördag, så det betyder att jag ska klara mig utan alla hans och mina asflabb,... :(





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: