jag är vaken nu!

Postat: 2010-11-29 - Kl: 13:21:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag är äntligen vaken efter den långa koman man alltid får ta tag i efter dreamhack, och det är knappt jag är vaken ännu. Jag har varit konstant sovande sen 11.30 ungefär igår. och tro det eller ej men jag har sovit extremt gott exakt hela tiden ;)  men just nu händer ingenting iallafall, jag funderar på att sova lite till eller köpa mig en kebabtallrik..något måste göras och det är snabbt!

Fan vad jag saknar dh nu, saknar allt med dh! det är nästan det roligaste som händer på året...tråkigt men sant, och nu är de olyckligtvis slut :( jag saknar min sittkamrat till höger sida ganska så mycket.. sen saknar jag ju Lina också, fast hon satt på vänster sida om mig, hihi!




Postat av: Maxi

Jag saknar dig som tusan, tänker på dig hela tiden :(<3

2010-11-29 @ 13:32:03
Postat av: EVELINA LUNDBERG

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG! Ställ gärna en fråga eller fler. Kram :)



http://evelinamathildalundberg.blogg.se/2010/november/fragestund.html#comment

2010-11-29 @ 19:44:09
URL: http://evelinamathildalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: