Grejen är...

Postat: 2010-11-11 - Kl: 09:09:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Grejen är att jag är irriterad idag, jag vet inte varför...kan vara för att mamma tvingade upp mig ur sängen!? hmm, och att jag fick fixa mig på knappt 20 jävla minuter, jag är värsta löken idag, nästan så att man kan göra en sallad på mig, och då är det illa? det är sååå jobbigt att ta bussen 07.10. jag hatar det! skitbuss, dra åt helvete!!! hahaha, näe men allvarligt, detta är inte ok! jag måste få gråta på någons axel?

Lina är dessutom inte i skolan idag, hon är typ..sjuk? och det betyder att jag får göra grunderna till vårt lilla företag...det suger och jag har verkligen ingen lust till det för tillfället...nej usch!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: