dagens stör moment!

Postat: 2010-11-11 - Kl: 09:11:41 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag blev as sur i morse, inte bara för det jag skrev i förra inlägget utan för det ÄCKLIGA jävla vägarbetet här i ängelholm. Det var de sista jag  ville stöta på när jag hoppade av bussen... och inte nog med det!? utan att min buss stannar bara längre och längre bort pga det arbetet där och jag får gå i 90 år för att komma fram , men i morse va det ändå värst..DÅ FICK JAG TA EN OMVÄG!? jag hatar Ängelholm, jag hatar vägarbete och idag hatar jag till o med skolan!


Postat av: Anonym

tycker att du ska lägga ner "dagens stör moment"

det får dig att verka vara en arg och jobbig typ. dock är din blogg bra för övrigt (y

2010-11-15 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: