chipstokig

Postat: 2010-11-10 - Kl: 17:13:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag vaknade upp efter en extremt härlig och underbar powernap eftersom jag la mig så sent igårkväll för att jag snackade med Martin i telefon. Lite roligt att snacka med en sthlmare, för det är typ helt annat, ganska konstigt men ändå gulligt! men aa iallafall, jag powernapade i säkert 4 timmar och allt jag drömde om var typ godis och chips...för hur sugen är jag inte!?!? detta måste vara sockerdagen helt seriöst, för direkt när jag vaknade var jag tvungen att be mamma köra ner och handla godis..det blev julmust och dillchips och nog jag itne ska trycka i mig det ikväll?

åhåhåh, men måste vänta tills maten är klar -.- ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: