baaaad update!

Postat: 2010-11-02 - Kl: 02:05:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Elaka
jag som inte uppdaterat! ajabaja henrietta! men thats life, sånt får man ta ibland. Idag har jag tillbringat dagen på massa olika ställen. Det började med att ***** vaknade upp hos mig, vi kollade tv och sånt smått och gott. Därefter följde jag *** till stationen så *** kunde komma hem.

När jag sedan prominixade hemåt snackade jag i skype med Hannes och någon annan Random snubbe så att det skulle gå lite fortare att komma hem, o när jag klev innanför dörren gick jag ner och duschade direkt. Sedan bärde det av med tåget mot Kävlinge för att träffas älskade lilla pontus! Vi kollade på världens sjukasta film, skojar inte! allt från att en bebis rullade ner från en kulle till att alla blev sparkade mellan benen osv...förstod den inte riktigt men den var väl bra..eller aa..sjuk!!!!!

Efter
en liten film hemma hos pontus åkte jag vidare till Ramlösa för att kolla en skräckis och käka tillsammans med Marcus och Phille, det blev halloween filmen, den nya ni vet! Vi skulle egentligen käka på Burger king, men där var tydligen stängt, så det blev en dubblecheese meny på statoil istället! grannt och gott ska det va!

Sen
tillsist tog jag mitt kära pågatåg hemåt med en fruktansvärd magsmärta, antagligen för att jag inte tål osten i hamburgaren jag åt...tänkte inte på det (a) hehe...men whatever, är trött som en apa just nu, ska nog släcka ögonen för idag tror jag!


Marcus                                                  Phille


Pontus                                       & Jag



Postat av: Pontus

tack för den dagen sötnos <3

2010-11-02 @ 10:38:05
Postat av: Pontus

tack för kvällen :D <3 / pontus

2010-11-02 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: