Vilken pissig dag

Postat: 2010-05-12 - Kl: 17:50:39 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det har regnat precis hela dagen, tycker det kan ta och sluta nu. Detta har verkligen varit en jätte tråkig dag & jätte tråkiga dagar är alltså inte ett dugg roliga. Det händer ingenting. Det bara regnar och regnar. Det enda positiva med idag är att vi är lediga imorgon och det har inte ens något att göra med denna dagen. Mitt nationellaprov gick helt åt skogen, jag var nära på att kasta ner alla papper på golvet, men jag behärskade mig i sista sekund. Jag har verkligen insett nu att matten vill mig illa! Matte är sjukt. Inte kul överhuvudtaget.

Jag var ute nyss barfota för att fotta regndroppar. Tyvärr gick det inte så bra eftersom det var så kallt på den blöta marken, fick till några bilder åtminstone, inte några snygga regndroppsbilder men dessa får väl duga.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: