Hemma nu

Postat: 2010-05-13 - Kl: 14:54:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kom nyss hem från jobbet, igår kväll blev det en snabb impuls på att lana och rätt som det var satt jag och Lina på bussen till Klippan. I bussen satt två stycken killar och flörtade lite med ögonbrynen mot mig. Jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt. Jag kan ärligt säga att det inte är något jag går i gång för. Jag ser ingen mening med det, helt onödigt faktiskt. känns nästan som att det var så man gjorde på 1800-talet.

Men lanet var kul åtminstone. Jag blev totalt övertrött och skrattade åt saker som nog annars inte var så kul. Helskön kväll/natt. Tack ska ni ha Fredrik, Sebbe & Lina. Nu ska jag ta en liten tupplur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: