Trasdockorna

Postat: 2010-05-06 - Kl: 00:58:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Minns ni det tecknade barnprogramet Trasdockorna? Jag kom och tänka på det alldeles nyss. Jag tyckte verkligen att de programmet var jätte mysigt! Varför slutade dom sända det egentligen? Det är i alla fall ett normalt barnprogram om man jämför med vad som finns idag. Så in med Trasdockorna igen och ut med något annat. Jag kom även att tänka på att deras låt faktiskt för med sig ett buskap, Att bara för man är annerlunda ska man inte kastas bort. Det borde dagens småskitar lära sig.

Jag minns att jag älskade den där figuren som liknar en liten nalle. Han med prickig fluga. Vilken liten mysboll ellehur?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: