The fourth kind

Postat: 2010-05-13 - Kl: 22:27:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Efter många om och men lyckades vi se en skräckfilm "the fourth kind", som är verklighetsbaserad. Jag personligen klarade det ganska så bra men höll givetvis för ögonen. Lina skrämde livet ur oss alla eftersom hon ger ifrån sig märkliga ljud när hon blir rädd. Jag kan ärligt erkänna att jag blev mer rädd för Lina än för filmen. Se filmen och ni kommer inte våga kolla på klockan när ni vaknar på nätterna. Man vill ju helst inte att klockan ska bara 3.33.

jag ska aldrig i hela mitt liv ens snacka om utomjordingar igen. Fett läskigt ju...



Postat av: Anonym

Haha, den filmen är äcklig, men knappast verklig, det är inte närheten av sant. Däremot eftersom det lurat i många att det är sant så är den rätt läskig ^^

2010-05-14 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: