powernap!

Postat: 2010-05-11 - Kl: 18:27:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kom hem, tog en powernap and....HERE I AM! tror ingen människa på hela jordklotet sov lika gott som mig. För jag tror jag talat för mångan är jag säger att en liten tupplur efter skolan gör allt. Jag är en person som är ganska duktig på att plugga när jag väl kommer igång, men något jag är ännu bättre på är att skjuta fram det. Jag vet inte hur många gånger jag sneglat på min mattebok nu och tänkt "fan också, nationella imorgon. Jag om någon borde plugga", men pluggar jag för det? nej. Så nu måste jag verkligen krypa ur mitt varma sköna täcke och ta upp den fula matteboken från golvet och börja plugga!!!!!!

jag tror jag ska knuffa den personen som kom på nationellaprov ifrån en ballkong. Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: